Verkkokaupan nurmecosmetics.com (jäljempänä verkkokauppa) omistaja on OÜ Nurme Looduskosmeetika (rekisteritunnus 11708742), osoite Taara 1, Tapa, 45109 Lääne-Virumaa, VIRO.

Myyntisopimuksen ja tuote- ja hintatietojen voimassaolo
Myyntiehtoja sovelletaan verkkokaupasta ostettuihin tuotteisiin.

Verkkokaupassa myydyn tuotteen hinta näkyy tuotteen vieressä. Toimituskulut lisätään hintaan.

Toimitusmaksu riippuu ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimitusmaksu ilmoitetaan, kun ostaja tekee tilauksen.

Tuotetiedot annetaan välittömästi verkkokaupan tuotteen vieressä.

Tilauksen tekeminen
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Täytä kaikki pakolliset kentät ja valitse sopivin toimitustapa. Tilauksen kokonaissumma näkyy näytöllä. Tilaus voidaan maksaa verkkopankkimaksulla tai muulla maksutavalla.

Sopimus astuu voimaan, kun maksettava summa siirretään verkkokaupan pankkitilille.

Jos emme pysty toimittamaan tilattuja tuotteita varastopulan vuoksi tai jostain muusta syystä, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksettu summa (mukaan lukien toimituskulut) hyvitetään pikaisesti, mutta vähintään 14 päivän kuluessa ilmoituksen saamisesta.

Toimitus
Tuotteet toimitetaan seuraaviin maihin: Suomi, Latvia, Liettua, Itävalta, Belgia, Bulgaria, Tšekki, Kypros, Saksa, Tanska, Espanja, Ranska, Yhdistynyt Kuningaskunta, Kreikka, Kroatia, Unkari, Irlanti, Italia, Luxemburg, Malta, Alankomaat, Puola, Portugali, Romania, Ruotsi, Slovakia, Slovenia.

Ostaja vastaa toimituskuluista. Vastaavat hintatiedot näytetään toimitustavan vieressä.

Kaikki toimitukset toimitetaan ostajan ilmoittamaan määränpäähän yleensä 5-14 päivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulopäivästä.

Erityisolosuhteissa pidätämme oikeuden toimittaa tilaukset enintään 45 päivän kuluessa.

Peruuttamisoikeus
Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus vetäytyä verkkokaupan kanssa solmimastaan sopimuksesta 14 päivän kuluessa.
(Tuotteesta riippuen ostajalla ei saata olla peruuttamisoikeutta; tällaisissa tapauksissa vastaavat tuotteet ja palvelut on luetteloitava ja niiden on noudatettava velvoiteoikeuslain alajaksossa 53(4) säädettyjä edellytyksiä)

Jos ostaja on oikeushenkilö, peruuttamisoikeutta ei sovelleta.

Jos haluat harjoittaa 14 päivän peruuttamisoikeutta, et saa käyttää tilattuja tuotteita. Tuotteen on oltava alkuperäisessä pakkauksessaan.

Jos tuotteita on käytetty, verkkokaupalla on oikeus kieltäytyä hyvittämästä palautettujen tuotteiden hintaa.

Tuotteiden palauttamiseksi sinun on lähetettävä peruuttamisilmoitus sähköpostiosoitteeseen info@nurme.eu 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Ilmoituksessa on oltava seuraavat tiedot: tilausnumero, tilauksen päivämäärä, asiakkaan nimi, luetteloidut tuotteet ja hakemuksen päivämäärä.

Ostaja vastaa tuotteen palautuskustannuksista, paitsi jos palautuksen syy johtuu siitä, että hyvitettävä tuote ei ole tilauksen mukainen (esim. virheellinen tai viallinen tuote).

Ostajan on palautettava tuotteet 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksesta tai toimitettava todisteita siitä, että hän on luovuttanut tuotteet lähetille edellä mainitun ajan kuluessa.

Saatuaan palautetun tuotteen verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki sopimuksen mukaisesti ostajalta saadut maksut välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.

Verkkokaupalla on oikeus kieltäytyä hyvityksen maksamisesta, kunnes palautettavat tuotteet vastaanotetaan tai kunnes ostaja on toimittanut todisteita tuotteiden palauttamisesta sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.

Jos ostaja on selvästi valinnut eri toimitustavan kuin edullisimman verkkokaupan tarjoaman toimitustavan, verkkokauppa ei ole velvollinen korvaamaan normaalin toimitusmaksun ylittävää summaa.

Verkkokaupalla on oikeus vetäytyä myynnistä ja pyytää ostajaa palauttamaan tavarat, jos verkkokaupan tavaroiden merkitty hinta on virheen vuoksi huomattavasti tavaroiden markkinahintaa alhaisempi.

Vialliset tuotteet
Verkkokauppa on vastuussa, jos ostajalle myydyt tuotteet eivät ole sopimuksen käyttöehtojen mukaisia sekä vastaa vioista, joita oli olemassa toimituksen aikana ja jotka ilmenevät kahden vuoden kuluessa tuotteen toimittamisesta ostajalle. Kuuden ensimmäisen kuukauden kuluessa toimituksesta oletetaan, että vika oli läsnä toimitushetkenä. Verkkokaupalla on vastuu todistaa toisin.

Ostajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan sähköpostitse osoitteeseen info@nurme.eu kahden kuukauden kuluessa vian esiintymisestä.

Verkkokauppa ei ole vastuussa virheistä, jotka syntyvät sen jälkeen, kun tuotteet on luovutettu ostajalle.

Jos verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on vikoja, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa vialliset tuotteet. Jos tuotteita ei voida korjata tai vaihtaa, verkkokaupan on palautettava ostajalle kaikki myyntisopimukseen liittyvät maksut.

Verkkokauppa vastaa kuluttajan valitukseen kirjallisessa muodossa tai kirjallisesti kopioitavassa muodossa 15 päivän kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely
Verkkokauppa käyttää ostajan toimittamia henkilötietoja (mukaan lukien nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite ja pankkitiedot) vain tilauksen käsittelemiseen ja tuotteiden lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa välittää henkilötietoja kuljetuspalvelulle tuotteiden toimittamiseksi.

Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan sähköpostiosoitteeseen vain, jos ostaja on ilmoittanut haluavansa saada uutiskirjeitä syöttämällä sähköpostiosoitteensa verkkosivustolle.

Ostaja voi kieltäytyä sähköpostiosoitteeseensa lähetetyistä uutiskirjeistä ja tarjouksista milloin tahansa ilmoittamalla meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjoussähköpostin ohjeita.

Riitojen ratkaiseminen
Kaikki verkkokauppaa koskevat ostajien valitukset on lähetettävä sähköpostiosoitteeseen info@nurme.eu.

Jos ostaja ja verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan riitaa sopimuksen kautta, ostaja voi ottaa yhteyttä kuluttajariitakomiteaan. Voit tarkistaa menettelysäännöt ja tehdä valituksen täältä. Kuluttajariitakomitealla on toimivalta ratkaista ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta johtuvat riidat. Kuluttajariitakomitean riitojen ratkaiseminen on ostajalle maksutonta.

Ostaja voi kääntyä myös Euroopan Unionin riitojenratkaisuelinten puoleen.